×
Cara Selamatkan Duit Sebelum Berbelanja Selain Dari Menyimpan

Kebanyakan daripada kita sudah tentu tiada duit simpan yang banyak setelah cukup bulan. Lebih-lebih lagi dalam keadaan ekonomi yang baru nak naik selepas 2 tahun kita dilanda wabak Covid-19. Itu nak bayar, ini nak bayar, hutang semakin bertambah.

Ramai nasihatkan suruh menyimpan

Sudah tentu ramai di luar sana menasihatkan kita untuk menyimpan  supaya ianya membantu kita apabila berlaku sekali lagi perkara-perkara yang menyebabkan income kita terputus.

Sebenarnya, selain daripada menyimpan, kita boleh selamatkan duit belanja kita. Cumanya kita perlu belajar ilmu gold.

Jom tengok gambarajah di bawah.

large-selamatkan-duit1646951903.jpeg

Melalui sistem (akaun simpanan gold) yang disediakan oleh salah-satu syarikat  di Malaysia, perkara ini tidaklah mustahil.  

Bagaimana caranya?

1.  Tunai di tangan, duit gaji kita, sebelum dibelanjakan, kita boleh beli gold terlebih dahulu. Kenapa kita buat begini? Sebab kita nak selamatkan cash tersebut disamping kita nak ada  pertambahan nilai sebanyak 84% ke 85% dari  gold yang kita beli.

2.  Menggunakan gold yang telah di beli tadi, kita boleh terus Request GC untuk dapatkan Cash, masuk dalam bank akaun kita dalam masa 1 ke 5 hari bekerja. Gold yang kita beli tadi tetap ada. Semua ini dilakukan secara online melalui sistem.

3. Gold kita akan masuk dalam holding inventory, 100% dan apabila berlakunya peningkatan harga gold, maka kita akan dapat lebihan cash (Net Gain)

Melalui cara ini, duit dapat diselamatkan  tanpa perlu kita menyimpan, sebab kita boleh bayar semua komitmen yang ada dan kita  terpaksa melakukan penjimatan sekitar 15& ke 16% sahaja dan 10% aset gold telah pun menjadi milik kita.

Jadi, jom kita selamatkan duit kita 100% dengan penjimatan 15% ke 16% daripada 100% itu lebur, pergi tak kembali.
Mereka yang pertama kali mendengar cara ini, anda boleh REGISTER website ini secara PERCUMA, tengok-tengok dulu, kaji dulu dan belajar TANPA keluar duit 1 sen pun.  Tindakan anda hari  adalah penentu masa depan anda lagi 5 tahun. Selamat Berjaya & Belajar Ilmu Simpan Gold.

Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah