×
[Register SG] Jom Bina Pendapatan Pasif Berganda

Sistem Simpan Gold membolehkan anda membina pendapatan pasif berganda melalui aktiviti membaca artikel, berkongsi artikel ke SosMed & membantu mereka yang anda perkenalkan untuk mencapai matlamat & impian bersama.


Pada masa sama, ia dapat menggalakkan penggunaan emas dalam aktiviti kehidupan seharian disamping dapat melatih & mendidik penerapan ilmu emas ketika bermuamalat.


Website Simpan Gold menyediakan pelbagai artikel ringkas & padat berinformasi yang sentiasa bertambah dari semasa ke semasa.

Ia memaparkan ilmu menyimpan emas serta berkongsi strategi untuk memelihara & menggandakan emas bagi memudahkan kehidupan di masa akan datang.


Selain daripada itu, Simpan Gold menggalakkan ahlinya mengiklankan bisnes mereka dalam bentuk artikel kepada ribuan ahli komuniti & pengunjungnya.


Di bawah merupakan sebahagian daripada artikel member Simpan Gold yang disiarkan di laman web ini.


Anda boleh manfaatkan fungsi website Simpan Gold untuk menjana pendapatan pasif melalui aktiviti mengumpul SG Point.

Sistem point digunakan untuk melayakkan anda melanggan & menggunakan semua perkhidmatan yang disediakan.


Dengan SG point yang terkumpul anda boleh menebus pelbagai ganjaran termasuk menebus emas ke Akaun Simpanan Emas dan seterusnya boleh dapatkan tunai.

large-simpangold1680065221.jpg

Anda ada pilihan samada untuk melombong emas seperti zaman purbakala, tapi yang BESTnya anda tidak perlu lagi bersusah-payah untuk ke sungai, cukup dengan hanya menggunakan telefon pintar yang jarang lekang dari tangan anda.

Kini, anda boleh melakukan aktiviti online seperti membaca artikel, berkongsi artikel ke SosMed & membantu mereka yang anda perkenalkan membuat perkara yang sama.

Berapa kita dapat sebenarnya? Merujuk kepada menu advertorial list apabila anda telah mendaftar nanti, PPV merujuk kepada Point Per Visit yang mana anda akan dapat SG Point sebanyak yang tertera apabila anda membaca artikel tersebut.

Begitu juga apabila anda berkongsi artikel tersebut & ada pelawat klik artikel tersebut.

Sekiranya Credit Left telah habis, maka anda terlepas peluang untuk mendapat SG Point itu, siapa cepat bertindak, dia dapat.


Sekiranya Credit Left kosong, anda juga boleh mendapatkan team reward pula apabila ada yang register melalui artikel yang anda perkenalkan. 

Apabila mereka Topup SG Point untuk mendapatkan servis yang Simpan Gold tawarkan, maka anda akan mendapat 10% daripada hasil Topup SG Point tersebut.


Setiap aktiviti membolehkan anda mendapat imbuhan (reward) dalam bentuk SG Point yang memberi pelbagai manfaat.

Lihat contoh aktiviti yang dilakukan dalam gambarajah di bawah.


Dalam masa setahun, anda membaca 100 artikel, berkongsi 100 artikel yang mana ada 100 orang melawat artikel tersebut, menjadikankan 10,000 orang klik membaca. 

Dari jumlah tersebut, katakan hanya 2% sahaja register, iaitu seramai 200 orang. 

Mereka ini Topup SG Point untuk aktifkan Sistem Simpan Gold, maka pendapatan yang bakal mereka perolehi sebanyak RM2,505 setahun atas usaha yang dilakukan dengan cara baca, kongsi & cari referral seperti yang terlakar dalam gambarajah di atas.


Tanya diri anda, adakah anda mampu melakukan aktiviti online sebanyak itu dengan modal permulaan serendah RM 10 sahaja?

Jom bersama-sama Simpan Gold untuk merealisasikan impian anda. Register Sekarang! Klik butang di bawah:

Jika bukan anda, siapa lagi? Jika bukan sekarang, bila lagi?

Register Now, anda tetap akan menerima 14 hari aktif Sistem Simpan Gold secara PERCUMA tanpa apa-apa syarat. Bertindak Sekarang!

Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah