×
Boleh Ada Gold Walaupun Tiada Extra Duit Setiap Bulan

Setiap orang memang ingin simpan gold.  Cumanya bila cukup bulan, habis semua duit menyebabkan tiada  lebihan untuk menyimpan. 

Saya nak kongsikan kepada anda tentang sistem yang boleh digunakan untuk   lindungi duit kita sebelum berbelanja.


grid-tukar-gold1645879138.jpeg

Setiap orang, tak kira pendapatan kecik ke, besar ke, tiap bulan mesti ada benda perlu dibayar.

Paling kurang,

Rumah kena bayar,

Kereta kena bayar,

Belanja dapur perlu bayar,

Takaful lagi,

Bil-bil lagi.

Semua ini adalah spending. Maksudnya, bila kita bayar semua benda tu, duit dah tak kembali dah. Kita panggil duit belanja hangus.

Dah berapa tahun kita kerja, Dah berapa tahun kita bisnes, Duit hangus itu tetap tak kembali. Penat kut kita kerja, kita bisnes tapi kekayaan kita dirompak setiap masa.

Sebab itu saya ajak selamatkan dulu duit tu dari terus hangus bertahun-tahun. Sandarkan dulu pada emas sebelum bayar semua benda tu. 

Ini cerita pasal preserve.  Lindungi pendapatan kita dari terus hangus.

Tak nak ke tiap bulan kita dapat bayar kereta contoh RM840 sebulan dalam masa sama kita dapat emas 3.6g? Setahun dah ada 43g kut. Bayangkan 7 tahun kita bayar kereta? Tak ke ada 300g?

Belum saya cerita gandakan simpanan dengan emas, macamana kita dapat percepatkan 10x ganda?  Ini nanti saya cerita lain.

Saya kongsi ni semata nak ajak sama-sama selamatkan duit kita masing-masing, tak kira la kita ni kerja ke, kita ni bisnes ke.

Saya bukan minta sahabat beli produk kuyus pun.  Bukan juga untuk dapatkan produk kuat ke.  Saya ajak menyimpan kut.  Duit yang sahabat simpan tu 100% kepunyaan sahabat, cuma dalam bentuk emas. Emas fizikal patuh shariah ya, simpan melalui sistem digital. Bukan emas digital. 

Apa yang penting?

Preserve & Enhance Your Wealth

Jom Belajar Bagaimana Kita boleh TUKAR Duit Kepada GOLD . Klik link Register di atas untuk belajar lagi atau tanya pada mereka yang kongsi artikel ini.


Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah