×
Strategi Gunakan Duit Simpan Sedikit Tetapi Gold Berganda

Ilmu gandakan gold jarang diketahui umum disebabkan ianya merupakan yang pertama di Malaysia  serta hanya anggaran 150,000 orang sahaja boleh melakukannya melalui akaun simpanan gold.

Hanya menukar 10% simpanan duit kepada gold, kita mampu mendapat kelebihan yang sama dengan mereka yang mempunyai banyak simpanan . 3 persoalan yang perlu kita jawab,  apabila kita nak simpan & gandakan gold.


1. Kenapa  Beli & Simpan Gold Itu Menguntungkan?

large-gold-naik1648076581.png

Jika dilihat dari graf di atas, dari tahun 2014 hinggalah sekarang, harga gold dalam keadaan menaik. Tidak dinafikan, harganya naik dan turun, tetapi dalam tempuh masa panjang, ianya menaik. Ok kan?


2. Kenapa Perlu Beli Gold Dari Syarikat Yang Boleh Gandakan Simpanan Gold?

large-gae10x-untung1648076580.png

Anda ada simpanan 10% sahaja daripada kawan anda.  Simpanan ini anda tidak pakai dalam jangka-masa 3 ke 5 tahun. Dengan meng-andaikan kenaikan harga gold 10% setahun, anda tetap mendapat keuntungan sama seperti kawan anda walaupun duit yang anda gunakan untuk beli gold adalah 10% sahaja  daripada beliau.

Ini berlaku disebabkan syarikat menguruskan pembiayaan untuk anda sebanyak 90% untuk membeli gold berdasarkan modal simpan 10% anda tu. Oleh itu, walaupun modal simpanan sikit, untung sama banyak dengan mereka yang mempunyai modal simpanan banyak. Ok kan?


3.  Kenapa Harus Simpan Gold Sekarang?

large-buy-11648076580.png

Setiap orang membeli gold pada harga yang berbeza. Harga tinggi sekarang adalah merujuk kepada harga tahun-tahun sebelum ni. Jika anda beli sekarang, bayangkan berapa pula harga 5 tahun akan datang? Tengok harga pada 14 Mac 2022. Ianya pada harga USD 65.01.

large-buy-21648076579.png

Tengok pula harga pada 11 Jan 2022,  Ianya pada harga USD 59.85. Jadinya, apabila anda beli 1 unit terlebih dahulu, anda dapat merujuk harga belian pertama  dan  belian seterusnya boleh dipuratakan harganya. Ok kan?

Oleh itu, simpanan di dalam bank tidak mengandakan nilai gold dalam jangka masa 5 tahun, tetapi jika kita simpan duit dalam bentuk gold, kita mampu dapat keuntungan hasil dari kenaikan harga gold, tahun demi tahun. 

Kita hanya perlukan 10% sahaja daripada simpanan sedia ada untuk tukar dan gandakan gold.

Elak kena SCAM. Belajar ilmu gold & simpan gold.   Boleh Register Percuma website ini terlebih dahulu. 

Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah