×
Khas Buat Mereka Yang Ada Duit Simpan RM 330 Dalam Bank

Tahukah anda, dengan RM 330 ini, anda tidak perlu belanjakan. Malahan, nilainya tidak sedikit pun berkurangan.

Anda hanya perlu tukar duit tersebut menjadi emas. Manakala emas itu akan disimpan melebihi 3 tahun.

Sama juga keadaannya jika anda menyimpan duit dalam bank.

large-ganda-gold-sg1648470301.png

Berapa gram emas yang anda dapat? 

RM 330 ini melayakkan anda dapat dalam anggaran 6 gram emas. Gram itu berganda sebanyak 5 kali yang nilainya lebih dari RM 1500 disebabkan syarikat menguruskan pembiayaan flexigold dan keseluruhan wang yg diperolehi ditukarkan kepada gold secara automatik.

Apabila gram yg anda simpan itu lebih berat gramnya, maka kenaikan harga emas mempengaruhi nilai wang yang bakal diperolehi apabila anda jual selepas 3 tahun.

Di mana emas itu disimpan?

Emas yang dibeli itu diuruskan penyimpanannya oleh syarikat dan anda boleh monitor melalui online di dalam akaun simpanan emas.


Bolehkah emas itu dijual sebelum 3 tahun?

Sudah tentu boleh. Cumanya nilai ringgit yang akan anda perolehi bergantung kepada nilai harga emas semasa jual. Samaada anda dapat kurang atau dapat lebih daripada jumlah duit yang anda beli sebelum ini.

Pembiayaan flexigold juga akan dipotong secara automatik daripada nilai emas termasuk fi pengurusan. Bakinya akan  anda perolehi masuk ke dalam bank akaun setelah anda menjualnya melalui akaun simpanan emas.

Perkara yang lebih menarik ialah, atas simpanan emas yang sama, anda layak mendapat komisyen tambahan ke atas simpanan seterusnya di antara 0.5% sehingga 2%.

Di tambah pula, sekiranya anda memperkenalkan akaun simpanan emas ini kepada keluarga, sahabat serta rakan sekerja, anda layak untuk mendapat komisyen ke atas simpanan mereka sebagai hadiah daripada syarikat kerana menjadi jurucakap mereka.

Register percuma laman web simpan gold untuk bermula. Pelajari pelbagai ilmu emas dan kongsikan artikel yang dipaparkan dengan klik 1 butang whatsapp sahaja, anda sudah perkenalkan kepada mereka dengan mudah, tanpa paksaan bagi mereka membuka akaun simpanan emas tersebut.

large-3203f049-51d6-475b-9208-4290a5895a2e1657426033.jpeg

Usah berlengah lagi, register simpan gold dan follow step 1, 2, 3 di ruangan dashboard, membolehkan anda bermula tanpa keluarkan 1 sen pun dalam masa 14 hari.

large-register-simpangold1656924626.gif

Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah