×
Boleh Cuba Cara Ni Jika Nak Beli Hartanah Lagi 3 Tahun

Nak beli hartanah lagi 3 tahun? Belajar kumpul ASET EMAS sedikit demi sedikit dahulu, baru belajar ilmu hartanah yang kena bayar beribu ringgit.

Sebab tanpa DUIT yang cukup, kita akan sengsara memiliki hartanah. Menabung itu penting. Ada banyak cara menabung. Sejak setahun yang lepas, Alhamdulillah, saya jumpa cara menabung guna duit belanja.

Pada awalnya, terkejut juga boleh buat cara begini. Cumanya dengan ilmu, ianya boleh.

Sebab tu, walau hebat mana kita sekali pun, walau popular mana kita sekali pun, percambahan ilmu baru, tetap kita kena terokai dan pelajari setiap masa.

large-bijak-menabung1659307081.jpg

Belajar ilmu emas dengan orang yang betul, orang yang sudah pun melakukannya, bukan belajar dari orang belum buat. Salah satu tempat rujukan saya dalam mendalami ilmu emas ialah mereka yang dah ada pengalaman tentang ilmu emas selama lebih puluhan tahun.

Ilmu emas mampu mengelakkan kita daripada kena scam. Juga kita kena pastikan, jangan simpan emas dengan nilai yang tinggi pada peringkat awal supaya kita boleh mempelajari selok-belok cara penyimpanan terlebih dahulu.

Ilmu teori dan ilmu praktikal, tidak sama. Cakap kadangkala mudah di dengar untuk dilakukan, bila buat, lain pula jadinya. Sudah ada mereka yang berjaya kumpul ASET EMAS bernilai lebih RM 200K dalam tempuh kurang setahun, ianya bersamaan dengan ASET HARTANAH yang kita boleh miliki dan sewakan tetapi tidak perlu dijaga dan tak perlu bayar bulan-bulan.

large-aset-emas1659307424.png


Walaupun kita kata, kita sewakan hartanah itu dan dapat income bulan-bulan, ASET EMAS pun boleh dapat income bulan-bulan, nak dapat income hari-hari pun boleh TANPA PERLU BAYAR kepada bank setiap bulan, pembiayaan yang kita perolehi. Segalanya perlukan ilmu dan tindakan berterusan.

Harus diingat, aset emas pun, nilainya ada turun dan naik, oleh itu, jangan jual aset emas ketika harga emas turun. Pastikan harga emas naik dan kita berpuas hati dengan pertambahan nilai sebelum nak jual.

Oleh itu, khusus pada mereka yang berhasrat untuk memiliki hartanah pertama, dicadangkan gunakan cara ini, lebih-lebih lagi khusus kepada mereka yang susah nak kumpul duit. Asyik kumpul, habis, asyik kumpul, habis. Setelah kita cukup ada aset emas dan yakin untuk memiliki hartanah, bolehlah kita belajar ilmu hartanah.

Mudah-mudahan, asbab kita belajar ilmu baru, kita mampu menggunakan cara baru untuk merealisasikan impian kita di masa akan datang dan memiliki hartanah dengan hati yang tenang.

Klik butang Register Now untuk mendalami ilmu emas. Register adalah PERCUMA.

grid-register-simpangold1656924626.gif

Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah