×
Walau Apa Pun Yang Anda Fikirkan, Bil Api Tetap Anda Kena Bayar

Ramai antara kita tidak memikirkan kos-kos yang tetap, malahan bertambah setiap bulan demi kelangsungan hidup.Setiap bulan, perkara yang menjadi kewajipan untuk dilunaskan tanpa bertangguh ialah bil api, bil air, bil mobile, duit rumah dan duit kereta.

Secara umumnya, nilai RM yang perlu disediakan sekitar RM 2,000 hingga RM 5,000 bergantung kepada saiz keluarga & jumlah rumah serta kereta yang ada.

Apa cara yang kita ada untuk memastikan semua perkara itu dapat dilangsaikan tanpa gagal.

Nak mengharapkan duit gaji? Adakah ianya bertambah setiap bulan? Tentunya tidak. Nak buat kerja tambahan? Balik rumah pun dah penat. Ditambah lagi kos-kos tambahan diluarjangka seperti kereta rosak, permintaan persekolahan anak dan juga bil-bil kesihatan.

Jika kita fikirkan kerja yang sesuai untuk dilakukan bagi menambah pendapatan ialah sesuatu pekerjaan yang tidak mengikat masa, tidak memerlukan modal untuk bermula / memerlukan modal yang sedikit dan boleh dilakukan di mana-mana.

Tambahan pula, bantuan dan bimbingan boleh diberikan untuk memastikan kita mampu membina saluran pendapatan yang boleh menyelesaikan masalah kewangan di masa akan datang.

large-holiday-shopping-gf1a08490b-12801650231010.jpg

Hanya dengan memperkenalkan kepada keluarga, sahabat serta orang ramai mengenai ilmu emas, kita telah pun membina sedikit demi sedikit punca pendapatan tambahan tersebut. Ini berlaku apabila mereka yang kita perkenalkan untuk membuka akaun simpanan emas secara percuma, mula menyimpan emas untuk menyelamatkan duit mereka daripada pembaziran yang tidak dapat dikawal.

Usaha ini haruslah dilakukan secara berterusan dan tidak mustahil, dalam masa kurang 3 bulan, kita sudah mampu menjana pendapatan tambahan lebih 4 angka sebulan.

Walauapa pun, anda perlu mempelajari ilmu emas terlebih dahulu dengan cara register laman web ini. Anda boleh klik butang register di bawah dan setelah login, anda boleh whatsapp mereka yang memperkenalkan anda untuk bimbingan dan bantuan di ruangan dashboard.

large-register-now-simpan-gold1646173363.jpeg

Bak kata nenek moyang kita, di mana ada kemahuan, disitu ada jalan. Fokus kepada kemahuan terlebih dahulu, insyaAllah jalan dihadapan anda akan terang benderang.

Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah