×
Kongsi Artikel Berkaitan QM Pharmacy & Redeem Gram Emas

QM Pharmacy mempunyai ribuan produk kesihatan yang diperlukan setiap hari seperti vitamins & supplimen kesihatan, makanan nutrisi, produk penjagaan diri, penjagaan rumah dan peralatan kesihatan serta banyak lagi.

Bayangkan berapa perbelanjaan anda selama setahun dalam pembelian produk kesihatan begini, tidak kiralah untuk diri sendiri mahupun untuk keluarga tersayang.

Setiap pembelian produk-produk ini membolehkan anda mendapat reward pegangan emas.

Apabila nilai emas naik dalam masa 3 ke 5 tahun, anda boleh jual dan dapatkan lebihan tunai.

Anda boleh lihat sendiri pelbagai produk yang ada di laman web qmpharmacy.com


Member QM Dapat Reward Pegangan Emas


Sekiranya anda mempunyai akaun QM Gold, anda membeli produk kesihatan di mana-mana cawangan QM Pharmacy atau secara online, pembayaran boleh dilakukan menggunakan emas fizikal yang tersimpan di GSA, maka anda layak mendapat Reward Pegangan emas.

Jika anda tiada lagi akaun simpanan emas, anda boleh buka akaun simpanan emas QM Gold Sekarang secara percuma dengan cara klik banner di bawah:

Kongsi Artikel Berkaitan QM Pharmacy

1. Simpan Gold membantu anda menyediakan pelbagai artikel untuk mempromosikan pelbagai produk yang ada di QM Pharmacy. Anda boleh kongsi pelbagai artikel yang disediakan oleh Simpan Gold untuk mengumpul SG Point yang boleh ditukar kepada Emas

2. Cara-caranya ialah, Daftar percuma laman web ini, klik banner di bawah untuk isi borang pendaftaran. Ikut arahan. Anda akan menerima email yang mengandungi code pengesahan membolehkan anda login untuk terus ke ruangan dashboard.

large-register-sg-31680407404.jpg

3. Di ruangan Dashboard, anda boleh mula setting Simpan Gold. 


4. Aktifkan Status SG selama 14 Hari secara percuma. Setelah status SG anda aktif, barulah anda boleh mula kongsi artikel.

Setelah tamat 14 hari, anda boleh topup SG Point untuk tambah hari aktif untuk terus berkongsi atau gunakan SG Point sedia ada untuk tambah hari aktif.

Sekiranya anda tidak mahu teruskan aktiviti berkongsi artikel, anda boleh abaikan sahaja akaun Simpan Gold anda dalam keadaan tidak aktif.

large-aktif-14hari1684188862.png

5. Mula kongsi Link Register SG. Sekiranya sahabat anda juga register Simpan Gold, mereka Topup SG Point, maka anda akan mendapat 10% daripada nilai SG Point yang mereka topup.

large-sg-register-link1688032231.png

6. Di Dashboard Menu, ada menu advertorial list. Anda boleh lihat artikel yang masih ada kredit. (Adv Credit Left). Jika kredit itu kosong, maka anda tidak akan dapat SG Point. 

PPV pula merupakan Point Per Visit, yang merupakan berapa sen emas yang akan anda perolehi apabila seseorang klik link artikel yang anda kongsikan.

large-adv-list1688032298.png

7. Akhirnya, SG Point yang terkumpul, membolehkan anda redeem emas untuk masuk dalam akaun simpanan emas anda.


Jom mula kumpul gram emas dengan cara kongsi artikel yang disediakan oleh Simpan Gold.

Jika bukan anda, siapa lagi? Jika bukan sekarang, bila lagi? Register sekarang!

Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah