×
Sebab Inilah Kita Kongsi Ilmu Emas Boleh Tambah Pendapatan

Melihat kepada tajuk, ramai yang merasakan, apa mungkin ianya benar. Baca satu persatu apa yang nak diperjelaskan sehingga habis.

Kita tidak mempunyai banyak masa disebabkan kita bekerja mahupun berbisnes. Apatah lagi nak buat kerja tambahan untuk tambah pendapatan.

Sebab tu lah kita kena bijak memilih apa tindakan kita yang memungkinkan berlakunya pertambahan pendapatan.

Tidak mungkin tanpa berusaha, tanpa ilmu dan duduk diam-diam dapat duit. 

Pendapatan Tambahan Datang Dari Mana?

Dalam apa jua bisnes, sudah tentu kita kena ada pelanggan. Juga pelanggan itu kena kenal & tahu apa yang kita niagakan.

Apabila kita melakukan jual beli emas, kita perlu memperkenalkan dan memperjelaskan tentang emas itu sendiri, cara mendapatkannya serta cara menyimpannya.

Juga bagaimana simpan emas ini mampu menyelamatkan kita di masa akan datang.

Lebih ramai kita perkenalkan, lebih ramai orang terdidik dan mereka mula menyimpan emas.

Apabila mereka menyimpan emas atas asbab kita memperkenalkan mereka, maka kita diberikan komisyen atas transaksi pembelian emas mereka itu mengikut syarat yang ditetapkan.

grid-payout1663365135.jpg

Jumlah Komisyen atau Payout yang akan kita perolehi bergantung kepada jumlah pembelian emas oleh mereka yang anda perkenalkan. 

Banyak Ke Masa Yang Diperlukan?

Apa kita kena buat untuk memperkenalkan? Pada kebiasaannya, kita kena beritahu, kita kena berjumpa dan memahamkan seseorang individu.

Jika sorang mengambil masa 30 minit, 10 orang mengambil masa 300 minit, 5 jam tu. Mana cukup masa nak buat. 

Sebab tu wujudnya laman web simpan gold ini memudahkan. Hanya perlu tekan butang whatsapp, facebook ataupun copy link artikel ini untuk share memperkenalkan ilmu emas.

Ia mengambil masa kurang 5 minit, membolehkan kita share di group whatsapp dan social media membolehkan ramai orang membaca sekaligus memberi kesedaran untuk membuka akaun simpanan emas lalu menyimpan emas.

large-butang-share1661945327.png

Butang ini hanya keluar apabila kita sudah register laman web simpan gold dan melakukan step 1 & 2 setelah kita login dan akses mana-mana artikel yang disediakan. 

Bagaimana nak mula?

Ramai suka tengok-tengok dulu, cuba-cuba dulu, maka kita diberikan masa 14 hari tuk berbuat demikian. Tiada paksaan, tiada bayaran yang dikenakan. Ianya sekadar untuk melihat proses tersebut, adakah ianya sesuai dengan kita untuk melakukannya.

Hanya perlu klik butang REGISTER di bawah, isi borang dan ikut 3 langkah seterusnya.

large-register-simpangold1656924626.gif

Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah