×
Rahsia 3 Jenis Income Apabila Kita Tukar Duit Jadi Gold

Ramai antara kita tahu, daripada gold, kita boleh dapatkan income, sama-ada kita sebagai penyimpan gold mahupun sebagai dealer gold. Saya nak kongsikan 3 rahsia, bagaimana dengan aktiviti kita tukar duit yang ada menjadi gold, kita boleh dapat lebihan duit.


1. Tukar Duit Jadi Gold Sebelum Berbelanja

Setiap orang pasti akan berbelanja. Awal bulan, itu nak bayar, ini nak bayar. Duit sewa rumah, duit kereta dan sebagainya.  Kita tidak tahu yang dengan duit yang sama itu, kita boleh selamatkannya dengan cara tukar kepada gold.

large-holding1646343662.png

Jadual di atas menunjukkan saya tukar duit sebelum berbelanja , kemudian saya hold jumlah gram gold yang dibeli tadi untuk dapatkan  cash.  Jadinya, cash saya dapat  untuk selesaikan perbelanjaan, gold saya 100% hold (ala-ala e-pajak), apabila nilai gold naik, maka saya ada lebihan duit.  Semuanya dalam unit USD.  (Screenshoot di ambil pada 4 Mac 2022, jam 5.45am)

Bayangkan jika saya buat perkara yang sama, dapat gaji, tukar dahulu sebelum belanja, berapa gram dapat saya kumpulkan.


2. Duit Simpanan Kita Gandakan Gold

Biasanya kita simpan duit di tabung haji ataupun ASB. Kita tak gunakan duit tu tetapi dalam masa 3 ke 5 tahun, kita mempunyai perancangan untuk gunakan untuk percutian, beli rumah, anak belajar & sebagainya.

large-simpangae1646344148.png

Rajah di atas merupakan duit dalam RM yang kita perolehi setiap 1 unit yang kita simpan dan gandakan gold. Duit simpanan yang ada sebanyak anggaran sekitar RM 1380 ditukar dalam bentuk Gold untuk 1 transaksi (1 unit). Apabila harga gold naik, kita boleh jual kembali dengan mendapat lebihan duit bergantung kepada  berapa banyak kenaikan harga gold tersebut.

Kita tidak tahu, bila harga gold akan naik, cumanya dari tahun ke tahun, sejarah menunjukkan harga gold akan naik. Kita pun tidak stress sebab memang kita tidak mahu duit tu digunakan dalam jangka masa 3 ke 5 tahun. Jika harga gold naik lebih cepat & kita berpuas hati dengan lebihan duit yang kita dapat, maka kita boleh jual.  Ambil keuntungan untuk & beli kembali gold untuk disimpan.


3. Berkongsi 2 kelebihan di atas kepada ramai

Sebagai International Mobile Gold Trader, kita boleh perkenalkan 2 kelebihan di atas kepada ramai. Segala sistem disediakan bagi memudahkan proses memperkenalkan dan pembelajaran berkaitan ilmu gold ini. Apabila mereka belajar & mula selamatkan duit & gandakan gold, kita akan memperolehi komisyen ke atas aktiviti mereka.

Disamping kita bantu mereka, kita juga telah membantu diri kita untuk mendapatkan duit lebihan melalui gold ini.

large-payout1646344984.png

Rajah di atas menunjukkan jumlah komisyen yang diperolehi berdasarkan status kita  sebagai Consultant Gold. Kita boleh keluarkan komisyen pada bila-bila masa yang kita nak melalui sistem. Lebih ramai anda bantu, lebih ramai orang  selamatkan duit mereka & gandakan gold mereka, maka lebih banyak income yang boleh anda perolehi .

Tentu anda tidak berapa faham tentang 3 perkara yang diterangkan di atas. Oleh sebab itu, anda kena belajar & terus belajar dan cuba untuk memahaminya dari masa ke masa.

Jom bersama-sama team simpan gold. Register percuma website ini untuk belajar, supaya apabila anda sudah faham, anda juga mampu memperolehi 3 jenis  income apabila anda tukar duit jadi gold.

large-register-now-simpan-gold1646173363.jpeg

* Register percuma mengambil masa kurang dari 5 minit. Sila semak email selepas register untuk dapatkan Verify Code.

Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah