×
Jom Turun Berat Badan Sambil Tambah Gram Emas

Adakah anda nak turunkan berat badan? Anda nak kawal berat badan? Ni salah satu cara yang boleh anda lakukan. Detoz Mas sesuai untuk anda, disamping anda boleh tambah gram emas.


Anda mestilah mempunyai akaun simpanan emas untuk mendapatkan reward pegangan emas.

Jom kita tengok kandungan yang ada dalam Detoz Mas ini.



Jom kita tengok contoh, katakan anda membeli produk ini, yang bernilai RM 227.70 untuk 3 Kotak + Offer 1 Kotak Percuma. Anda memerlukan anggaran sebanyak 0.080358 Gram di GSA (Berubah mengikut Harga Semasa)


Pembelian melalui akaun QM Gold, terus kepada QM Pharmacy, anda akan dapat pegangan emas di Holding Inventory sebanyak 0.80358 gram dan Reward GAE20X sebanyak 0.72048 gram.

Jumlah pegangan emas secara keseluruhan ialah 1.52406 gram.


Melalui penjagaan kesihatan, disamping penurunan berat badan ini lah, secara tidak langsung, kita tambah pegangan emas setiap hari.

Kepada yang belum ada akaun simpanan emas, sila klik butang whatsapp di atas untuk bantuan membuka akaun simpanan emas secara percuma.

Anda juga boleh klik banner di bawah untuk melakukannya sendiri.

large-akaun-qm-percuma1681436874.jpg

Tambah gram emas sebanyak mungkin, sambil kita membeli produk keperluan penjagaan kesihatan, secara tidak langsung, apabila pengangan emas kita banyak, selepas 3 ke 5 tahun, kita boleh jual kembali pegangan emas itu untuk mendapat lebihan tunai.

Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah