×
Mampu Kumpul Emas Apabila Ramai Orang Buat Yang Sama

Setiap orang pasti mempunyai keinginan untuk mengumpul emas kerana tahu akan emas mempunyai nilai yang meningkat dalam jangka masa panjang.

Namun, tidak ramai mampu mengumpul emas disebabkan tiada ilmu, tidak tahu di mana untuk mempelajarinya dan juga tidak ada sahabat sekeliling melakukan yang sama.

large-0a12f057-1fd4-49d7-b8d0-e2a50f858f4c1667042235.jpeg

Team BSG yang diterajui oleh Pn Emily telah mengasaskan Bullion Sucess Group (BSG) untuk membawa semua ahli-ahlinya celik emas sekaligus menjana ekonomi keluarga ke arah yang lebih baik di masa akan datang.

Apabila anda berada dalam komuniti BSG, anda akan lebih mudah untuk dibantu, dibimbing dan dikelilingi oleh mereka yang sama-sama ingin mengumpul emas dengan cara yang mudah, secara online & patuh syariah.

Perkara pertama yang harus anda lakukan ialah membuka akaun simpanan emas secara percuma, membolehkan anda memantau harga pasaran emas, membeli & menyimpan emas bermula serendah RM 10 dan mengetahui secara praktikal bagaimana emas ini boleh permudah kehidupan masa depan anda.

Setelah anda mempunyai akaun simpanan emas, barulah anda mudah untuk menyertai pelbagai program samaada secara online mahupun offline bagi merapatkan lagi ukhwah, bantu-membantu dan membimbing antara satu sama lain.

Apabila bersemuka secara offline, maka kepercayaan mudah terbentuk dan mengelakkan kita daripada tersilap melakukan tindakan yang merugikan diri kita sendiri.

Di bawah merupakan beberapa aktiviti yang dilakukan oleh BSG dalam merapatkan ukhwah sesama ahli kumpulan semasa buulan Ramadhan & Syawal 1444H

Terdapat juga aktiviti secara online yang boleh anda sertai seperti webinar mingguan yang memberikan pelbagai ilmu emas. 

Anda boleh pelajarinya daripada pelbagai speaker yang telah pun mengumpul emas melalui akaun simpanan emas mereka.

Anda boleh register laman web ini untuk sama-sama kita tambah ilmu emas dan sentiasa mendapat info-info terkini segala aktiviti BSG. Your Trusted Shari'ah Partner!


Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah