×
Jika Tiada Duit Lebih Pun Boleh Simpan Emas

Ramai yang mengatakan tiada duit lebih untuk beli emas kerana menganggap emas itu mahal untuk di beli. Sebenarnya, pada zaman kini, ianya tidak mustahil dengan ekosistem dan teknologi yang ada.

Anda hanya perlu membuka akaun simpanan emas secara percuma terlebih dahulu. Melalui akaun emas itulah, anda boleh membeli emas secara online, bermula RM 10 dengan mudah & patuh syariah.

large-akaun-simpanan-emas1670798213.jpg

Bagaimana ini boleh berlaku?

Apabila anda membeli emas bernilai RM 10, ia akan dinilai berapa gram yang dapat mengikut nilai semasa. Ia akan direkodkan dalam akaun simpanan emas.

Emas yang dibeli berbentuk fizikal, akan diuruskan penyimpanannya oleh syarikat di tempat yang selamat.

Ini tidak bermakna anda tidak boleh simpan sendiri. 

large-simpan-emas-bulanan1655706865.png

Sebenarnya ia merupakan pilihan anda. Cukup berat sehingga melebihi 1 gram, maka anda boleh buat widthrawal dan emas itu akan di hantar ke rumah anda ataupun anda boleh ambil di cawangan Ar-Rahnu Tekun di Seluruh Malaysia.

Syarikat Uruskan Penyimpanan

Sudah tentu, harga emas yang syarikat uruskan penyimpanan itu lebih rendah nilainya kerana tidak melibatkan kos pemotongan, kos pembungkusan & kos penghantaran.

Ia di simpan dalam bentuk 1 KG yang mana dipunyai oleh beberapa orang yang memiliki akaun simpanan emas mengikut gram masing-masing.

Dengan cara ini, kita boleh jual kembali emas itu kepada syarikat dengan mudah mengikut harga semasa dan wang akan dimasukkan dalam akaun bank kita.

large-whatsapp-image-2022-09-15-at-31859-am1663183168.jpeg

Tiada Ilmu Emas, Menyangka Harganya Mahal Untuk Memiliki

Bayangkan dalam sebulan, takkan lah kita tidak boleh berjimat sebanyak RM 10. Tentu ianya tidak masuk akal. Oleh itu, mulakan hari ini juga.

Buka akaun simpanan emas secara percuma terlebih dahulu. 

Klik butang di bawah :

grid-open-gold-account-now1667946768.png

Anda boleh juga klik butang whatsapp di bawah untuk bertanyakan soalan yang berkaitan.


Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah