×
Buat Kerja Yang Boleh Tambah Pendapatan Ketika Anda Sedang Tidur

Ramai orang terlepas pandang yang mereka boleh menambah pendapatan ketika sedang tidur dengan adanya ilmu mengenainya. Sudah tentu kita kena  melakukan sesuatu kerja  sebelum itu, semestinya ada produk  dan berlakunya jual beli. 

Jika kita berniaga, sudah tentu kita kena sediakan produk, berada di premis untuk menjual produk dan apabila pelanggan beli, maka kita akan mendapat keuntungan daripadanya.

Teknologi terkini, jual beli berlaku tanpa mengira masa sebab pelanggan boleh membeli pada waktu malam tanpa kehadiran kita.

large-income-pasif1649190855.jpeg

Merujuk kepada wikipedia, Pendapatan Pasif ini adalah satu bentuk pendapatan yang anda akan terima untuk kerja-kerja yang telah anda lakukan sebelumnya, namun pendapatan ini anda akan terus dapat walaupun anda telah berhenti melakukan kerja-kerja tersebut.

Sebagai contoh, Pernahkah anda melihat perniagaan seperti TNB, Astro, Telekom / Unifi dan juga syarikat-syarikat telekomunikasi seperti Maxis, Digi, Celcom dan lain-lain?

Prasarana peralatan hanya perlu dipasang sekali sahaja namun, syarikat-syarikat ini memperolehi pendapatan setiap bulan. Inilah yang dikatakan sebagai pendapatan pasif yang berterusan dan berulang-ulangkali.


Anda juga perlu membuat sasaran untuk memperolehi pendapatan sebegini rupa. Ianya adalah satu pendapatan pasif. Ia sangat-sangat membantu sesiapa sahaja yang memilikinya. Anda perlu memiliki Pendapatan Pasif!

Ia juga bukan bermakna anda tidak membuat kerja, anda hanya membuat kerja pada permulaan tetapi anda boleh menikmati pendapatan secara berpanjangan daripada kerja tersebut. Buat kerja sekali pendapatan berulangkali.

Pendapatan Pasif  dalam industri emas

Begitu juga bagi mereka yang berminat untuk menjadi konsultan emas. Emas merupakan komuditi, produk yang sudah pun dikenali di seluruh dunia. Ianya sudah tidak perlu diperkenalkan lagi. Terdapat syarikat yang membolehkan kita jadi consultant mereka dengan tersedianya sistem jual beli emas patuh syariah, selamat serta telah berada di pasaran lebih 10 tahun.

large-komisyen1649191408.png

Apabila anda perkenalkan akaun simpanan emas percuma kepada mereka , lalu setiap kali mereka simpan emas, anda akan menerima pendapatan pada setiap transaksi dalam unit USD. Berapa maksimum pendapatan sebulan boleh diperolehi? Ianya bergantung kepada berapa ramai anda perkenalkan, berapa banyak mereka melakukan simpanan emas dan melepasi syarat yang ditetapkan oleh syarikat.

large-reward1648934570.png

Bayangkan, di atas merupakan pendapatan salah seorang konsultan emas pada bulan Mac yang mana beliau telah berusaha selama 8 bulan bermula dari bulan Ogos 2021.  Ada konsultan yang dapat lebih banyak daripada ini. Adakah ianya berbaloi?


Laman web Simpan Gold pula memudahkan lagi proses untuk memperkenalkan orang dengan cara berkongsi artikel untuk mereka baca blog  apabila anda kongsi link referral blog tersebut di wasap status, wasap group & sosial media.

Mereka baca, mereka faham, mereka buka akaun simpanan emas, mereka menyimpan berkali-kali, anda terima pendapatan.

large-prospek1649191837.jpeg

Berminat untuk tahu dengan lebih lanjut? Anda boleh klik menu register di atas atau klik banner di bawah. Anda boleh bermula dengan percuma.


Di mana ada usaha, di situ ada jalan. Usaha itu penting untuk berjaya dan mulakan bina pendapatan pasif untuk diri & keluarga tersayang.

Anda juga boleh klik butang whatsapp di bawah untuk bertanya kepada mereka yang berkongsi artikel ini.

Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah