×
Blueprint Tambah Income USD Sekaligus Tambah Aset Emas

Sekarang tiba masanya kita kena cari jalan bagaimana untuk tambah pendapatan dalam keadaan sibuk, secara online & modal rendah (bermula dengan percuma)

Perkara paling utama ialah melihat kepada kesesuaian yang membolehkan kita melakukan kerja bagi mencapai objektif yang ditetapkan.

Jom lihat Blueprint Simpan Gold di Bawah:

large-whatsapp-image-2022-10-02-at-70009-am1664665437.jpeg

1. Task - Aktiviti Seharian

Apa aktiviti yang perlu kita lakukan setiap hari untuk mendapatkan respond? Dalam kesibukan, aktiviti termudah, mengambil masa tak sampai 5 minit sehari ialah menekan butang whatsapp yang disediakan dan share di whatsapp group.

2. Respond - Jawab Pertanyaan

Bagaimana kita nak menjawab segala persoalan yang datang daripada task yang kita lakukan setiap hari? Jika kita tahu jawapannya, maka kita bolehlah reply whatsapp tersebut. Jika tidak, ada tempat untuk kita bertanya dan dapatkan jawapannya.

3. Result - Income Yang Kita Nak

Berapa target income yang kita nak dapat setelah melakukan task dan respond, dalam proses berkongsi ilmu emas & membantu mereka menyimpan emas.

Anda boleh REGISTER secara percuma, laman web ini (menu register ada di screen sebelah atas belah kiri atau kanan). Klik dan isi borang. Semak email untuk proses seterusnya.

Di ruangan Dashboard, diterangkan secara terperinci step by step termasuk mempunyai video penerangan untuk anda bermula.

Jika bukan sekarang, bila lagi? Jika bukan anda, siapa lagi? Capai impian anda untuk tambah income USD sekaligus tambah aset emas! 

Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah