×
Bagaimana Akaun Simpanan Emas Mampu Merubah Kehidupan Anda

Kebanyakan daripada kita sudah tentu mempunyai akaun simpanan wang. Jarang kita dengar mereka yang mempunyai akaun simpanan emas.   Apa sebenarnya akaun simpanan emas ni? Sebelum itu, jom kita tengok dulu berkaitan akaun simpanan wang.

Kepesatan teknologi membolehkan kita akses wang kita melalui smartphone. Kita boleh buat pembayaran, boleh transfer juga boleh memasukkan wang, seterusnya boleh monitor jumlah wang yang anda. Begitu juga akaun simpanan emas.

Terdapat banyak syarikat dan bank di Malaysia menawarkan Akaun simpanan emas. Di sini, anda kena berhati-hati memilih mereka yang patuh syariah serta selamat digunakan. Pastikan anda ada ilmu mengenainya dan mula menyimpan dengan jumlah yang kecil, serendah RM 10 untuk melihat sendiri perjalanan dan rupabentuknya.

Gambar di bawah merupakan salah satu rupa akaun simpanan emas yang memberikan beberapa kelebihan kepada pemiliknya.

large-akaun-qmgold-percuma1650145292.png

1.  Anda boleh  register akaun simpanan emas (Gold Storage Account - GSA) secara percuma terlebih dahulu untuk mendapatkan paparan seperti di atas.  GSA membolehkan anda beli emas  dan meminta syarikat simpankan dengan selamat  serta patuh syariah. Anda boleh keluarkan emas milik anda untuk disimpan sendiri pada bila-bila masa.

2. Sekiranya anda memerlukan cash, anda boleh CONVERT dan syarikat akan masukkan dalam Holding Inventori. Anda dapat pembiayaan dari syarikat tanpa gram emas anda berkurang.

3. Anda boleh melihat harga beli dan jual yang berubah setiap 5 minit mengikut harga semasa. Harga itu merupakan harga emas yang syarikat simpankan.

4. Sekiranya anda berminat nak berkongsi tentang manfaat  selamatkan duit dan gandakan gold, anda boleh jadi Consultant Gold . Di  status Dealer, anda boleh memperolehi payout apabila anda buat simpanan sendiri ataupun simpanan oleh mereka yang anda perkenalkan.

5. Ada banyak lagi kelebihan memiliki akaun simpanan emas ini.

Belajar Ilmu Emas Terlebih Dahulu

Anda boleh  REGISTER terlebih dahulu laman web Simpan Gold ni untuk mendapatkan segala informasi dan ilmu berkaitan gold. Selepas  anda register, anda perlu sahkan email dan anda akan di bawa  ke ruangan DASHBOARD. Di ruangan dashboard, anda bolehlah (whatsapp) menghubungi mereka yang  boleh membantu & membimbing anda.

large-register-qm-gold1650145296.png

Gambar di atas merupakan  akses dashboard anda. Anda boleh whatsapp , anda boleh enroll course "5 Langkah Mudah Simpan Gold" untuk belajar secara percuma seterusnya Register akaun simpanan emas anda.  Terdapat juga beberapa kelebihan yang boleh diperolehi melalui dashboard ini. 

So kesimpulannya, apabila kita ada akaun simpanan emas, kita boleh memiliki aset emas dan apabila emas meningkat nilainya, anda akan dapat lebihan cash di masa akan datang. Ini mampu menambah pendapatan anda sekaligus mengubah kehidupan anda.

Semoga perkongsian ini merupakan permulaan untuk anda mengubah kehidupan melalui akaun simpanan emas yang dimiliki.

Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah