×
Anda Nak Duit Tepi Sekaligus Kumpul Aset Emas?

Kebanyakan daripada kita tentu memikirkan 3 perkara ni sebelum nak berbicara tentang "side income" apatah lagi nak memiliki pegangan emas.

Pokok pangkalnya, samaada kita nak atau tidak. Jom kita tengok satu per satu apa cabaran yang kita ada.

1. Tiada Duit Simpan

large-no-money1665538062.png

Ramai kata, nak ada aset emas, mesti menggunakan duit lebihan atau duit simpan. Persoalannya, jika tak cukup duit simpan, bagaimana nak buat?

Ada syarikat yang membolehkan kita buka akaun simpanan emas dan kita boleh beli emas menggunakan duit belanja, mampu berjimat 15%, kita sudah boleh memiliki aset emas.

Contoh, gaji kita RM 5000, kita beli emas, kita boleh memohon "gold convert" untuk mendapatkan tunai 85% sebanyak RM 4250 tanpa kita jual emas tersebut. Aset emas kita adalah dari RM 5000 tadi.

2. Tiada Masa Lapang

large-busy-working1665538060.png

Ramai juga yang kata, terlalu sibuk bekerja ataupun menguruskan bisnes sampai tak sempat nak melihat atau mempelajari ilmu tambah duit tepi.

Melalui website Simpan Gold, kita boleh berkongsi artikel ini hanya dengan 1 klik dan kita hanya memerlukan kurang 5 minit sehari untuk melakukannya.

Jika terlampau sibuk, kita ada pilihan untuk kita bayar seseorang atau gunakan fbads untuk memperkenalkan ilmu emas.

Seterusnya, biarkan sistem bekerja untuk kita bermula dari mereka buka akaun simpanan emas hinggalah mereka mula menyimpan emas dan kita dapat komisyen, asbab mula perkenalkan ilmu emas.

3. Tiada Modal Besar

large-modal-kecil1665538061.png

Nak buat apa-apa pun, tentu kita fikirkan pasal modal. Sebenarnya, modal wang ringgit ni tidak perlu banyak. Boleh mula cuba dengan percuma.

Kita ada masa 14 hari untuk buat dan lihat sendiri adakah ianya bersesuaian dengankita. Jika tak cuba, kita tidak akan tahu mengenainya. 

Tak salah untuk cuba sesuatu yang percuma tanpa kita keluarkan duit 1 sen pun. Tiada halangan jika kita tak nak buat selepas itu. Semuanya adalah pilihan kita.

Jom mula Register Percuma laman web ini dengan cara klik butang di bawah:

grid-register-simpangold1656924626.gif

Jika bukan anda, siapa lagi? Jika bukan sekarang, bila lagi?

Artikel Ini Dikongsi Oleh SHAMWANIE INSPIRE RESOURCES. Pertanyaan Mengenai Ilmu Emas? Boleh Klik Butang di Bawah