×
Iklankan Bisnes Anda Secara Online & Bijak

Bagi menghasilkan jualan produk yang banyak, kita kena buat supaya ramai tahu dan faham manfaat yang kita berikan.

Salah satu cara untuk iklankannya ialah secara online dan berbentuk penceritaan.


Simpan Gold menyediakan perkhidmatan bagi membolehkan cerita berkaitan produk anda dipaparkan di laman web ini dalam bentuk artikel advertorial.

Apa kelebihan beriklan di Simpan Gold?

1. Artikel anda akan berada di laman web Simpan Gold tanpa tarikh luput.

2. ⁠Artikel anda boleh memaparkan video, gambar dan boleh di linkkan ke laman web anda sekiranya ada. Team Simpan Gold boleh membantu anda dalam penyediaan artikel mengikut kesesuaian informasi yang diberikan.

3. ⁠Artikel anda mempunyai butang whatsapp supaya prospek boleh berhubung terus dengan anda untuk bertanyakan tentang produk.


4. ⁠Artikel anda akan dikongsi oleh ribuan members Simpan Gold dengan mudah di SosMed, group whatsapp & telegram mereka, sebab mereka ingin mengumpul SG Point yang boleh ditukar kepada Emas GSA seterusnya boleh ditukar kepada tunai.


5. ⁠Artikel anda akan berada di kedudukan tertinggi dalam senarai artikel advertorial (advertorial list) untuk di kongsi sekiranya kredit yang ditawarkan itu tertinggi dalam senarai.


6. ⁠Anda boleh tentukan berapa bajet PPV (pay per visit), bernilai 1 sen ke atas bergantung kepada berapa unik visitors yang diperlukan. Anda boleh topup kredit pada bila-bila masa.

7. ⁠Setiap Artikel yang di klik akan dipotong kredit hanya untuk pelawat yang unik setiap hari. Pelawat berulang tidak akan dipotong kredit.

8. ⁠Hanya Artikel yang berlainan bisnes sahaja di benarkan beriklan di Simpan Gold, jadi tiada persaingan terhadap bisnes yang berlaku. Siapa cepat dia dapat.

9. ⁠Kos permulaan iklan yang murah bermula serendah RM 300 sahaja per artikel.

Sekiranya anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut, anda boleh register laman web Simpan Gold dengan cara klik banner di bawah.

Sila klik butang whatsapp sekiranya anda ada apa-apa persoalan berkaitan. Jom beriklan di Simpan Gold.

Anda membantu members Simpan Gold menjana pendapatan dengan cara mereka kongsikan iklan anda kepada ramai.

Jika Anda Ada Pertanyaan Berkaitan Produk / Servis Di Atas, Boleh Klik Butang.